Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(29)
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
E-booki
(24)
Audiobooki
(5)
Książki
(3)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biały Dunajec Wypożyczalnia
(1)
Gliczarów Dolny Wypożyczalnia
(2)
Autor
Baldacci David
(2)
Coleger Elisabeth
(2)
Zyzański Irek
(2)
Andrews V. C. (1923-1986)
(1)
Andrews Virginia C. (1923-1986). Rodzina de Beers 4
(1)
Bailey Ann
(1)
Barden Phil
(1)
Bennett Jules
(1)
Blank Matthias
(1)
Brewer Judson
(1)
Catherine Mann
(1)
Cawthon Scott
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy`s
(1)
Ciarrochi Joseph
(1)
Cooper Elley
(1)
Curran Thomas
(1)
Damaziak Sara
(1)
Hayes Louise
(1)
Hosenfelder Sabine
(1)
Kubaj Karolina
(1)
Lindsay Yvonne
(1)
Lipińska Joanna
(1)
Mallery Susan
(1)
Matull Kurt
(1)
Michalak AT
(1)
Palmer Diana
(1)
Piekutowski Jarema
(1)
Pirce Ewa
(1)
Rędzio Anna
(1)
Snyder Rachel Louise
(1)
Słowińska Anna Dalia
(1)
Zarzycka Renata
(1)
Zbikowski Zbigniew
(1)
Zeydler-Zborowski Zygmunt
(1)
Zybertowicz Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Cyborgi
(1)
De Beers (rodzina fikcyjna)
(1)
Kobieta
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Prawnicy
(1)
Rodzina patchworkowa
(1)
Tajemnica
(1)
Uprowadzenie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Berlin (Niemcy)
(1)
Nowy Orlean (Stany Zjednoczone)
(1)
Palm Beach (Stany Zjednoczone, stan Floryda)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele grozy
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Romans
(1)
32 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Fani Five Nights At Freddy’s nie mogą przegapić tego hitowego wydania trzech opowiadań, które przyprawią o gęsią skórkę nawet najodważniejszego gracza! Czy wiesz, czego pragniesz? To pytanie, na które Oswald, Sarah i Millie znają odpowiedź – a przynajmniej tak im się wydaje. Oswald chce, żeby lato nie było takie nudne, Sarah pragnie być piękna, a Millie marzy, by zniknąć z powierzchni ziemi. Ale w zakręconym świecie Five Nights At Freddy spełnienie najgłębszych pragnień ich serc ma swoją cenę… W tym tomie mistrz horroru – Scott Cawthon – opowiada trzy mrożące krew w żyłach historie. Czytelnicy, strzeżcie się! Ta przerażająca kolekcja opowiadań powali nawet najodważniejszych fanów!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Jedna z najlepszych książek samopomocowych ostatnich lat stanowi doskonałe połączenie wyników najnowszych badań z niezwykle skutecznymi i praktycznymi poradami do wykorzystania od zaraz.W pułapce myśli dla nastolatków to publikacja, która stanowi dopełnienie bestsellera W pułapce myśli. To wyczerpujący poradnik, który został skierowany do młodych ludzi. Wyróżnia go lekki i bezpośredni język, a zawarte w nim przykłady, wskazówki i ćwiczenia odpowiadają problemom i wyzwaniom, przed jakimi stają młodzi ludzie.

W pułapce myśli dla nastolatków rozwija (najważniejsze) umiejętności potrzebne do radzenia sobie z trudnymi, czasem wręcz przytłaczającymi emocjami: stresem, brakiem wiary w siebie, wstydem, gniewem czy lękiem. Książka daje młodym ludziom jasny przekaz, że nie są w swoich uczuciach osamotnieni, a porady w niej zawarte pomagają przejść ten trudny etap życia z podniesioną głową.

Terapia akceptacji i zaangażowania, na której założeniach opiera się ta książka, uczy, jak zamiast koncentrować się na niepowodzeniach, problemach okresu dorastania czy codziennych zmaganiach, być bardziej uważnym, rozpoznawać swoje myśli i uczucia, akceptować siebie i swoje emocje oraz rozwiązywać problemy.

To lektura obowiązkowa nie tylko dla młodzieży, ale i rodziców, nauczycieli oraz terapeutów pracujących z tą grupą wiekową.

Dzięki książce młodzi ludzie:

  • przezwyciężą trudne emocje związane z okresem dorastania

  • nauczą się wykorzystywać siłę uważności w codziennych sytuacjach

  • przestaną szukać w sobie wad i zaczną rozwiązywać swoje problemy

  • zyskają pewność siebie i poczucie własnej wartości

  • odnajdą wartości, które pomogą stworzyć życie, jakiego pragną

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ

Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy.

Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.

Bardzo praktyczna książka. Zawiera wiele treści niezwykle przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka.

— Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society

Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami.

— Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB

Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Spędziłem 25 lat w działach HR i sprzedaży w międzynarodowych korporacjach pracując w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Miałem szefów 14 narodowości. Swoją korporacyjną karierę zakończyłem jako regionalny dyrektor HR ds. organizacji komercyjnej dla trzynastu krajów regionu Azji i Australii. Z wykształcenia jestem arabistą, studiowałem w Krakowie, Bagdadzie i pracowałem jako tłumacz w Libii.

W „Popatrz Inaczej” dzielę się praktycznymi poradami, jak uniknąć pułapek stereotypów kulturowych, współpracować w międzynarodowych zespołach oraz stale rozwijać swoje kompetencje, odkrywać siebie i poszerzać swoje horyzonty.

Praca w różnych krajach być może nie sprawiła, że lepiej rozumiem świat, ale z pewnością lepiej rozumiem siebie. Zapraszam do ciekawej podróży, dzieląc się historiami i doświadczeniem. Z książki skorzystają wszyscy, którzy chcą rozwijać nie tylko inteligencję kulturową i emocjonalną, ale również umiejętności przywódcze.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Spędziłem 25 lat w działach HR i sprzedaży w międzynarodowych korporacjach pracując w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Miałem szefów 14 narodowości. Swoją korporacyjną karierę zakończyłem jako regionalny dyrektor HR ds. organizacji komercyjnej dla trzynastu krajów regionu Azji i Australii. Z wykształcenia jestem arabistą, studiowałem w Krakowie, Bagdadzie i pracowałem jako tłumacz w Libii.

W „Popatrz Inaczej” dzielę się praktycznymi poradami, jak uniknąć pułapek stereotypów kulturowych, współpracować w międzynarodowych zespołach oraz stale rozwijać swoje kompetencje, odkrywać siebie i poszerzać swoje horyzonty.

Praca w różnych krajach być może nie sprawiła, że lepiej rozumiem świat, ale z pewnością lepiej rozumiem siebie. Zapraszam do ciekawej podróży, dzieląc się historiami i doświadczeniem. Z książki skorzystają wszyscy, którzy chcą rozwijać nie tylko inteligencję kulturową i emocjonalną, ale również umiejętności przywódcze.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka dla wszystkich, którzy chcą skutecznie zmienić swoje nawyki żywieniowe. Autorka skupia się na identyfikacji i unikaniu typowych pułapek, które utrudniają proces utraty wagi. Rozdziały obejmują m.in. „Brak Planu Żywieniowego”, „Niedostateczna Aktywność Fizyczna”, skupia się na demaskowaniu powszechnych błędów, pomagając czytelnikom osiągnąć trwałe efekty. To nie tylko poradnik, ale także inspirujące źródło wiedzy, żeby skutecznie pokonać zbędne kilogramy. Książka stworzona przy pomocy AI.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Jest upalny lipcowy dzień. Porucznik Cieślak, pełniący dyżur w komendzie milicji, walczy z sennością. Ożywia się, gdy w jego biurze pojawia się młoda, piękna dziewczyna. Zupełnie nieoczekiwanie rzuca się ona na Cieślaka i obsypuje go stekiem wyzwisk. Zaskoczony oficer każe odwieźć dziewczynę na pogotowie. Jeszcze nie zdążył ochłonąć po awanturze, jaką urządziła mu urocza nieznajoma, gdy otrzymuje wiadomość, że została ona zamordowana. Ktoś zadał jej cios w plecy nożem sprężynowym. Do akcji wkracza Downar. Jedynym tropem jest męska koszulka, którą miała na sobie dziewczyna.

Na Czerniakowskiej zostają znalezione zwłoki mężczyzny. Przystojny, dobrze ubrany, elegancki, zginął od strzału w plecy. Szybko udaje się ustalić jego tożsamość – to Karol Rodecki, znany i szanowany lekarz. Downar przejmuje śledztwo na prośbę przełożonych. Wdowa po zamordowanym opowiada, że feralnej nocy zadzwoniła gosposia jego przyjaciela, także lekarza, prosząc, by natychmiast przyjechał z narzędziami chirurgicznymi. W toku śledztwa okazuje się, że ów lekarz nic nie wiedział o całej sprawie, a jego gospodyni nie było wtedy w Warszawie. Następnie milicja znajduje rozbity samochód Rodeckiego, a w nim kawałek parafiny do smarowania nart. Downar ma postanawia zastawić pułapkę…

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka omawia podstawowe błędy, na jakie często wpadają ludzie starający się schudnąć. Autorka kładzie nacisk na wyjaśnienie, dlaczego pewne podejścia mogą być nieskuteczne lub wręcz szkodliwe dla organizmu. Analizuje negatywne skutki otyłości, zarówno dla fizycznego zdrowia, jak i psychiki. Książka stanowi kompleksowe źródło wiedzy, ukierunkowujące czytelnika na drogę do trwałej zmiany nawyków żywieniowych i utrzymania zdrowej masy ciała. Książka stworzona przy pomocy AI.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jak osiągnąć szczęście i równowagę w świecie nieustannej presji bycia idealnym?

Obrazy doskonałego życia bombardują nas z reklam, filmów i mediów społecznościowych. Ciągła rywalizacja w pracy, porównywanie się z innymi w życiu prywatnym i ogólna obsesja społeczeństwa na punkcie nieustannego rozwoju i doskonalenia się prowadzą do wypalenia zawodowego i depresji. Zamiast cieszyć się życiem, odczuwamy frustrację, z powodu tego, czego nie mamy, jak nie wyglądamy i czego nie osiągnęliśmy w życiu.

Thomas Curran pokazuje w swojej ciekawej i bardzo aktualnej książce, jak presja perfekcjonizmu przyczyniła się do wzrostu niezadowolenia i niepewności w społeczeństwie. Analizuje to zjawisko,korzystając zarówno z wyników badań psychologicznych i socjologicznych, danych ekonomicznych i teorii naukowych, jak i z historii realnych ludzi. A przede wszystkim wskazuje, w jaki sposób możemy oprzeć się tej presji i zacząć odczuwać większą radość i satysfakcję ze swojego życia oraz zaakceptować swoją piękną, choć niedoskonałą osobę.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Za kształtowanie wszystkich nawyków odpowiada większy wzrost dopaminy w naszym mózgu. Ten neuroprzekaźnik może również pomóc nam w przyjemny sposób zerwać ze złymi przyzwyczajeniami i pozwolić na stopniowe tworzenie ich zdrowych odpowiedników. W książce znajdziesz sposoby na pokonanie zachcianek umysłu oraz wyjaśnienie, jak świadomość może łatwo skrócić destrukcyjne nawyki poprzez wzmocnienie samokontroli. Autor uświadamia, jak wyzwolić się od przymusu ciągłego sprawdzania facebooka i instagrama, jedzenia fast foodów oraz objadania się słodyczami, palenia papierosów czy nadmiernego picia alkoholu. Ponadto dowiesz się jak wygrać z uzależnieniem od miłości, gonitwy myśli, stresu, rozpraszaczy (np. telefonów komórkowych), które nie pozwalają nam się w pełni skupić. Oczyść umysł z przyjemnością!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z serii Coaching Relacji i Biznesu pt. Biznes relacji w systemie MLM. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane przez Ciebie słowa, aby motywować, wspierać i pobudzać emocje oraz chęć działania od marzenia do realizacji celu, będąc przy tym w procesie zmian. Czy wiesz, dlaczego to takie ważne w network marketingu?

Otóż, Biznes Multi Level Marketing jest biznesem relacji. Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie. Stąd umiejętność nastawienia na potrzeby ludzi (członków rodziny, znajomych), w tym klientów i naszych współpracowników, uruchamia mechanizm zamiaru zewnętrznego i otworzenie się na otaczający nas świat, czyli mniej "gadania" a więcej słuchania, aby nastroić się na częstotliwość rozmówcy i zdobyć jego zaufanie, przychylność oraz zbudować zdrowe relacje. Dopiero w kolejnym kroku, może dojść do transakcji, z której nasz klient będzie zadowolony, bez poczucia, że mu coś "wcisnęliśmy".

Co daje Ci ten audiobook?

Z audiobooka dowiesz się jak ważna jest uważność na drugiego człowieka i umiejętność słuchania go, jako obserwator, a także nauczysz się odzwierciedlania, poprzez stosowanie parafrazy. Poznasz pułapki komunikacyjne, które często potrafią zrujnować nasze relacje. Poczujesz, jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane przez Ciebie słowa, jaką niosą one ze sobą energię i jakie emocje mogą wywołać, wpływając na decyzje naszego rozmówcy.

Dla kogo jest ten audiobook?

Ta pozycja stanowi poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swoje działanie i swój biznes MLM oraz życie tak, aby nie obwiniać nikogo za swoje porażki i nie czekać na to, że ktoś coś za nas zrobi. O wielu sprawach decydujemy przede wszystkim my sami i o tym, czy pragniemy w życiu zmian na lepsze, czy też nie.
Zawarte tu informacje są dla osób, które pragną uczynić swój biznes możliwie najbardziej dochodowym poprzez budowanie dobrych relacji z współpracownikami i klientami, stając się przy tym indywidualnościami w branży MLM. Indywidualizm oznacza bycie świdomym oraz wolność, a wolność, to branie za siebie pełnej odpowiedzialności, bez użalania się nad sobą i wymówek. Jeśli jesteś już pewien, że chcesz znaleźć się na szczycie, wypracować w sobie magnetyzm osobisty i wyróżniać się oraz stać się szczęśliwym i wolnym od konfliktów człowiekiem, ten audiobook jest właśnie dla Ciebie.

www.renatazarzycka.com

1. Biznes zdrowych relacji w oparciu o ludzi.
2. Mistrz i piasek
3. Kompetencja skutecznego przekonywania.
4. Czym jest komunikacja interpersonalna?
5. Błędna interpretacja reguły 7- 38- 55%
6. Czy wiesz, na czym koncentrowali się badacze przekazu "7-38-55"?
7. Wiarygodność komunikatu wpływa na siłę perswazji.
8. Wiarygodność przekazu a zaufanie.
9. Budowanie relacji to nawiązywanie kontaktu emocjonalnego.
10. Umiejętnie zarządzaj emocjami.
11. Bariery komunikacyjne, jako pułapki blokujące zdrowe relacje w biznesie MLM.
12. Uważne słuchanie i umiejętność odzwierciedlanie kluczem do dobrej relacji!
13. Usłysz samego siebie.

O autorze:

Dr Renata Zarzycka od lat 80tych ubiegłego wieku pasjonuje się medycyna naturalną, ziololecznictwem i kulturą profilaktyki zdrowia, pomagając w tym zakresie ludziom na całym świecie. Jest doktorem w dyscyplinie naukowej Komunikacja Społeczna i Nauki o Mediach oraz akredytowanym Coachem Biznesu oraz dyplomowanym Mediatorem i Negocjatorem po studiach na WSIiZ. Jednocześnie jednym z najskuteczniejszych polskich menedżerów i motywatorów oraz wykładowcą, szkoleniowcem i dobrym mówcą. Prowadzi indywidualne spotkanie, sesje terapeutyczne, konsultacje dietetyczne oraz z medycyny naturalnej. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu zdrowia psychicznego (umysł, emocje, energia, duchowość) oraz profilaktyki zdrowia ciała i duszy o naszych uczuciach ("Patrz sercem"). Uczy umiejętności zarządzania emocjami.

Na ten temat prowadzi audycje w mediach w formie PODCAT'S na setkach platform podcastowych w całym świecie m.in. SpotiFy, ma swoje audiobooki i ebooki na SpotiFy, Legimi, Virtualo, Empik, Audioteka, Publio-Agora i wielu innych księgarniach online.

Więcej: https://renatazarzycka.com

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej