Zabdyr Łukasz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(17)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
Placówka
Gliczarów Dolny Wypożyczalnia
(17)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1871)
Vandenberg Patricia
(1342)
Kotwica Wojciech
(782)
Zabdyr Łukasz
(-)
Kowalska Dorota
(670)
Doyle Arthur Conan
(496)
Buchner Friederike von
(487)
Cartland Barbara
(484)
Kochanowski Jan
(475)
Hackett Pete
(440)
Shakespeare William
(417)
autores Varios
(405)
Wallace Edgar
(398)
Dickens Charles
(390)
Maybach Viola
(374)
Sternberg Andre
(347)
Konopnicka Maria
(345)
Waidacher Toni
(324)
Poe Edgar Allan
(323)
Twain Mark
(321)
May Karl
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Донцова Дарья
(304)
Verne Jules
(297)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Dönges Günter
(275)
Vega Lope de
(264)
Boy-Żeleński Tadeusz
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Barca Pedro Calderón de la
(261)
Калинина Дарья
(260)
Leśmian Bolesław
(253)
Wells H. G
(248)
Kühnemann Andreas
(244)
Francis H.G
(240)
Chávez José Pérez
(238)
Krasicki Ignacy
(234)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(226)
Goethe Johann Wolfgang von
(225)
Ellmer Arndt
(222)
Palmer Roy
(215)
Voltz William
(211)
London Jack
(210)
Austen Jane
(206)
Bazán Emilia Pardo
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Stevenson Robert Louis
(191)
Hoffmann Horst
(187)
Kneifel Hans
(183)
P. Fabienne
(177)
Alcott Louisa May
(175)
Andersen Hans Christian
(171)
Александрова Наталья
(171)
Sienkiewicz Henryk
(170)
Wilde Oscar
(170)
Кир Булычев
(166)
Kayser-Darius Nina
(165)
Mickiewicz Adam
(164)
Balzac Honoré de
(162)
LLC BroadStreet Publishing Group
(162)
McMason Fred
(162)
Колычев Владимир
(162)
Conrad Joseph
(161)
Jachowicz Stanisław
(161)
Haensel Hubert
(160)
Головачёв Василий
(160)
Montgomery Lucy Maud
(159)
Howard Robert E
(158)
Kipling Rudyard
(158)
Shocker Dan
(153)
Zweig Stefan
(152)
Kraszewski Józef Ignacy
(151)
Леонов Николай
(151)
Frey Alina
(150)
Woolf Virginia
(149)
kafka Franz
(149)
Sario Azhar ul Haque
(148)
Courths-Mahler Hedwig
(146)
Duthel Heinz
(145)
Suchanek Andreas
(143)
Fischer Marie Louise
(141)
Thurner Michael Marcus
(140)
Lech Justyna
(138)
Anton Uwe
(136)
Galdós Benito Pérez
(135)
Kingsley Mia
(135)
Simenon Georges
(134)
Oetker
(133)
Summaries Leader
(133)
Gast Lise
(132)
Zagat Arthur Leo
(132)
Amescua Antonio Mira de
(131)
Rolando Bianka
(131)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Dzieci
(17)
Nauczyciele
(17)
Przedszkola
(17)
Rodzice
(17)
Nauczanie początkowe
(16)
Temat
Czytanie
(16)
Wymowa
(16)
Sylaby
(14)
Język polski
(10)
Logopedia
(7)
Dzieci
(1)
Nauka czytania
(1)
Onomatopeja
(1)
Samogłoski
(1)
Wakacje
(1)
Żaglowce
(1)
Gatunek
Opracowanie
(16)
Ćwiczenia i zadania
(16)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(17)
Językoznawstwo
(3)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.1)
Wprowadza samogłoski prymarne – a, u, i według sposobu, który powtarza się przy każdym nowym materiale. Samogłoski przyporządkowane są do różnych sytuacji z życia malucha, tak aby mogły służyć komunikacji. Dzięki umiejętności odczytywania i wypowiadania samogłosek dziecko może samodzielnie czytać specjalnie skonstruowane książeczki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z. 3)
Zeszyt trzeci wprowadza spółgłoski P i M. Aby ułatwić dziecku zapamiętanie obrazu graficznego spółgłosek zeszyt zawiera odpowiedni materiał ilustracyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z. 4)
Czwarty już zeszyt serii rozpoczyna się od spółgłoski b. Aby ułatwić dziecku zapamiętanie obrazu graficznego spółgłoski b, rysunek przedstawia „nadęte” policzki, jak baloniki i takie same „policzki” litery b. Zasada ta powtarza się także wobec litery l.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.7)
Rytuał odczytywania nowych spółgłosek w sylabach i wyrazach jest już dziecku znany, dzięki temu nauka z każdą kolejną książeczką staje się coraz łatwiejsza. Mały czytelnik potrzebuje teraz o wiele mniej czasu na zdobywanie nowych umiejętności. Ważne jest jednak, aby wprowadzać go w świat słowa pisanego poprzez język mówiony. Dlatego staramy się opowiadać o sytuacjach przedstawionych na rysunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.8)
Oto ósmy już zeszyt z serii „Kocham Czytać”. Wprowadzane tutaj głoski k i g są często zastępowane przez łatwiejsze do wymówienia t i d. Czytanie sylab zbudowanych z tych spółgłosek jest więc doskonałym ćwiczeniem logopedycznym. Przestrzenność tych liter sprawia wielu dzieciom, będącym u progu nauki czytania, spore kłopoty. Dlatego tak ważne jest połączenie nauki ich odczytywania z przekazem emocjonalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.9)
W dziewiątym zeszycie serii „Kocham Czytać” nauka czytania przebiega podobnie jak w poprzednich książeczkach. Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek j i n nie jest dla dzieci łatwym zadaniem. Litera n jest podobna do m, a j jest lustrzanym odbiciem l. Odczytywanie wyrazów z tymi literami sprawia dzieciom trudność, dlatego tak istotne są informacje przekazywane przez osobę dorosłą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.10)
Ze wstępu Autorki : „Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek oznaczonych dwuznakami (sz i rz) jest trudnym zadaniem. Nie należy uczyć dziecka nazw poszczególnych liter w dwuznakach! To właśnie dlatego dzieci mają nawyk nazywania poszczególnych liter, a nie głosek. Przyzwyczajenie takie utrudnia czytanie ze zrozumieniem. Dziecko od pierwszej chwili powinno wiedzieć, iż mamy do czynienia z jedną głoską, która ma dwa znaki. Konieczne jest także wprowadzanie sylab z literą oznaczoną jako ż. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko popełnienia przez dzieci błędów ortograficznych. Podczas nauki czytania trzeba pamiętać o niezmiennej kolejności etapów: powtarzanie, rozumienie, nazywanie (samodzielne odczytywanie)”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.11)
Ze wstępu Autork i: „Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek, z których jedna jest oznaczona dwuznakiem (Dz) jest nowym wyzwaniem dla dziecka. Nie wolno podawać dziecku nazw liter w dwuznakach! To właśnie dlatego dzieci nabierają przyzwyczajeń nazywania poszczególnych liter w dwuznakach, co bardzo utrudnia czytanie ze zrozumieniem. Ważne jest, żeby od pierwszej chwili przekazać informację, iż mamy do czynienia z jedną głoską, która ma dwa znaki. Nie należy także nazywać liter, mimo że dorośli mają takie właśnie przyzwyczajenia i często mówią: to litera „ce”. Jeśli podaje się dziecku informacje w tej formie, skupia się ono podczas czytania tekstów na obrazie liter, a nie na znaczeniu słów. Dlatego tak ważne jest, by ćwiczyć automatyzm rozpoznawania sylab poprzez etapy: powtarzanie, rozumienie, nazywanie (samodzielne odczytywanie)”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.13)
W kolejnej książeczce pojawiają się nowe sylaby z cz i dż. Tradycyjnie już, pod koniec zeszytu, Autorka proponuje samodzielne czytanie słów i zdań z nowo poznanymi literami. Oglądając z dzieckiem obrazki, ma się także doskonałą okazję do przekazywania wiadomości o otaczającym świecie. Można wówczas bez nadmiernego dydaktyzmu mówić o tym co dobre a co złe, dając małemu czytelnikowi podstawy etyki, ucząc go empatii i życzliwości dla ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.18)
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.17)
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z. 5)
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 6)
Zeszyt szósty wprowadza litery t i d. Dziecko przyzwyczaiło się już do codziennego rytuału czytania i oswoiło z proponowaną metodą odczytywania sylab i całych wyrazów. Nauka czytania słów z literami t oraz d powinna przebiegać zgodnie z zasadami ustalonymi w poprzednich zeszytach serii „Kocham Czytać”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.12)
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.14)
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.15)
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej